mobil_menu_close

Fájdalom nélkül

Miért félünk a fogorvostól

A fogorvostól való félelmünk gyermekkori élményeinkig vezethetőek vissza. Az akkor szerzett negatív tapasztalataink egy életen át elkísérnek minket.
A fogorvoslás tudománya azonban a fájdalommentesség területén is hatalmasat fejlődött és ma már nem csak a szakmailag tökéletes fogmű elkészítése az egyetlen cél, hanem az emberi szervezet maximális védelme és a fájdalom minimalizálása is.

Miért figyelnek oda fogorvosaink fokozottan a fájdalommentességre a BioDental Horváth Rendelőben?

Pácienseink részéről teljesen jogos elvárás az, hogy egy fogászati beavatkozás számukra a lehető legkisebb kellemetlenséggel járjon. Azonban álszent dolog lenne részünkről azt kijelenti, hogy a mi rendelőnkben minden beavatkozás teljesen fájdalommentes. Az egyedi érzékenységnek köszönhetően ugyanazt a kezelést mindenki másképpen éli meg.
Pontosan ezekre az egyedi érzékenységekre fordítanak fogorvosaink kiemelkedő figyelmet. A fájdalomcsillapítás mértéke éppen ezért minden esetben az Ön visszajelzése alapján kerül beállításra az optimális szintre, amely Önnek az elérhető legnagyobb mértékű fájdalommentességet biztosítja, de még nincs káros hatással szervezetére.

Hogyan tesszük fájdalommentessé a beavatkozásainkat?

A fogászati beavatkozások döntő többsége helyi érzéstelenítésben történik. Ez annyit jelent, hogy a kezelőorvosa, figyelembe véve az Önre váró kezelést illetve az egyedi érzékenységét, beállítja a fájdalomcsillapítás mértékét és azon a beavatkozás közben is változtat (növeli a fájdalomcsillapítás mértékét) ha erre szükség van.
Sok esetben okozunk ezzel a kifinomult eljárással kellemes csalódást pácienseinknek, hiszen ők jelentős fájdalomra vannak felkészülve, a beavatkozás végén azonban örömmel újságolják el nekünk, hogy semmit sem éreztek az egészből.
Tipikusan az implantátum beültetés az, amiről mindenki azt képzeli, hogy a műtét komolysága miatt jelentős fájdalomra kell felkészülni. Kevesen tudják azonban, hogy az implantátum beültetésének helye, azaz a csontszerkezetünk idegrendszeri sajátossága miatt a fájdalom szempontjából kevésbé érzékeny terület. Így sok esetben egy foghúzás is kellemetlenebb, mint egy implantátum beültetése.

Hogyan akadályozzuk azt meg, hogy még az első tűszúrás se okozzon fájdalmat Önnek?

Pácienseink egy része nem is a fogászati kezelésével együtt járó fájdalomérzettől fél, hanem a fájdalomcsillapítás legelső lépésétől, az injekciótól.
Fogorvosaink erre a tényezőre is fel vannak készülve, így a helyi érzéstelenítés is három lépésben történik annak érdekében, hogy Önnek még az se okozzon fájdalmat:

• Az injekció helyét egy speciális (gyümölcsízű) érzéstelenítő zselével kenik be és várnak két-három percet, hogy az kellőképpen kifejthesse hatását és a tűszúrás helyét elérzéstelenítse
  • Miután a terület már nem érzékeny, a fájdalomcsillapító injekcióból egy kis mennyiséget az adott területbe felcsendeznek és szintén várnak egy rövid ideig, hogy az is kifejtse hatását
  • Az immáron két lépésben előérzéstelenített területre ezek után már teljesen fájdalommentesen adható be az injekció. A feszítő érzés elkerülése érdekében pedig az érzéstelenítő nagyon lassan kerül befecskendezésre.

A helyi érzéstelenítő beadását követően a kezelőorvosa vár néhány percet, hogy az elérje maximális hatásfokát, és csak abban az esetben kezdi el a kezelést, ha Ön már semmit sem érez az adott területen.

Iratkozzon fel információs csomagunkra

Ha megtisztel minket azzal, hogy megadja nevét és e-mail címét, ahová csak értékes információkat küldünk Önnek, akár 9.000 Ft-nyi meglepetésben is része lehet.

Hogyan gondoskodunk egyedülálló módon speciális garanciáinkkal fogainak egészségéről és szépségéről?
tovább+

Rugalmas fizetési lehetőségek Egészségpénztárak

Kérdése van?
Minden mező kitöltése kötelező!
Elküld
Minden mező kitöltése kötelező!
Elküld